İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

7 Aralık 2012 Cuma

BANA KULAK VERİN









Ear cuff modasına sizde benim gibi kulağını kaptıranlardan mısınız? Aksesuar ve takı kullanmayı çok severim. Genelde allı pullu çok desenli şeylerden kaçar sade giyinmeye çalışarak takılarla kombinlerimi tamamlarım.
Ama kış gelip boyunlar kollar kapanınca bir süre kolyelerimden ve bilekliklerimden ayrı kalıyorum. Hal böyle olunca en değerli ganimetlerim küpeler ve yüzükler oluyor. Tam da bu yüzden ear cuff modası beni benden almış durumda.
Yalnız bu modayı takip etmek isteyenlere dost tavsiyesi ; her görüp beğendiğiniz cuff sizin kulak yapınıza uymayabilir. Öncelikle deneyin ondan sonra alın derim.

1 yorum:

Enda dedi ki...

ben ear cufflara mart 2012'den beri hastayım arkadaş :)) bknz: http://detailsbyenda.blogspot.com/2012/03/kulagna-kupe-olsun-ear-cuff-earring.html
ancak edinirken mutlaka dikkat etmeli normal delikten tek girişli olanlar ağırlıktan dolayı düşüyor. ya iki tutucu almalı yani bi alttan bi üstten ya da benim gibi sonradan mıknatıslı küpe alıp arkasına yapıştırıp kullanabilirsiniz :))

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç