İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

1 Kasım 2012 Perşembe

YESEM Mİ GİYSEM Mİ?






Daphnee Sinfreu ve Philippe Pascoet’nin tasarladığı çikolatadan kıyafetleri gördünüz mü? Ben bayıldım. Keşke defileyi izleyebilseydim. Fotoğraflara bakarken eskilere gittim. Birkaç sene önceden magazin programlarının hatta ana haberlerin çoğunda mağazaların açılışında düzenlenen sokak defileleri yer alırdı. Bu çikolatalardan tatlı olmasın manken kızlarımız defile sonunda mağazanın ürünlerini izleyenlerin üzerine şöyle bir serpiştiriverirdi. Eminim şimdi bir çoğunuzun zihninde canlanmıştır o sahneler. Ne abuk görüntülerdi onlar. Ama bu defilenin sonunda mutlaka öyle birşey olması gerekiyordu sanki...Çünkü defile sonunda o kıyafetlere ne olduğunu çok merak ediyorum...

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi

sayaç