İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

27 Kasım 2012 Salı

BAKTIM ! BAKTIM ! BİR DAHA BAKTIM

    Hayallere dalmış yürüyorsunuz. Karşıdan bir erkek geliyor ama nasıl bir erkek kendi düşüncelerinizden sıyrılıp ona kilitlenmenize sebep oluyor. Baştan aşağı süzüyorsunuz. O yaklaştıkça sizde yürüyüşünüzü dikleştiriyorsunuz. Aldırmadan yanızdan geçip gidiyor onun hareketiyle sizinde başınız dönüyor dönüyor arkaya doğru kıvrılıyor iyice ve bir acıyla kendinize gelip önünüze dönüyorsunuz ensenizi tutarak.
    Bir erkeğin kendine baktırıyor olmasının sebebi ne olabilir sizce ? Yapılı vücudu ve kaslı kolları mı ? Yoksa kirli sakalı ve kısık gözleri mi ? Peki yakışıklılık değil şık olması benim için önemli diyebilir misiniz? O zaman şık erkek nasıl olmalı ? Marka giyiyor olması mı ya da kimse de görmediğiniz değişik parçaları bir araya getirmiş olması mı?
    Ben bilgisayarımın başında bunları düşünürken buldum kendimi. Sokaklarda her zaman kendine baktıran erkeklere rastlamak mümkün olmadığı için internette araştırdım biraz. Bana stil sahibi gibi görünen erkekleri araştırdım ve sizlerle paylaşmak istedim.
Peki bir erkeğin çekici ve şık olması için sizce neler gerekli hadi paylaşın benimle :)








Hiç yorum yok:

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç