İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

28 Eylül 2012 Cuma

İSTANBUL MODA AKADEMİSİ'NDEN YARATICI ÇANTA ATÖLYESİ!‏







Moda ve modayla ilgili tüm alanlarda yenilikçi ve modern bir yaklaşımla eğitim faaliyetlerini yürüten İstanbul Moda Akademisi, “İMA CREATIVE FACTORY; Yaratıcı Çanta Atölyesi” ile 15 - 18 yas arası öğrencileri yaratıcılıklarını geliştirirken ‘Moda Portfolyosu Hazırlık” aşamaları hakkında da bilgilendiriyor. Her yıl olduğu gibi 2012-2013 Eğitim dönemi’nde de ‘Moda Portfolyosu Hazırlık Programı’nı başlatan İstanbul Moda Akademisi, programın ilk adımı 6 Ekim 2012 Cumartesi günü İMA’da ücretsiz olarak gerçekleştirilecek ‘İstanbul Moda Akademisi Creative Factory’ adlı atölye çalışması başlatıyor.

Transformasyon teması üzerine kurulan bu atölye çalışmasında;  katılımcıların kendilerine verilecek İMA çantalarını modifiye ederek yepyeni bir formaları amaçlanıyor. Genç katılımcıların farklı tekstil malzemeleri kullanarak buldukları yaratıcı çözümleri İMA bez çantaları üzerinde uygulayacakları bu atölyede, ayrıca portfolyo örnekleri ve portfolyo oluşturma teknikleri üzerine kısa bir eğitim yapılacak ve moda alanında eğitim almayı isteyen öğrencilerin merak ettikleri pek çok soru İMA eğitmenlerine cevaplandırılacak.
Katılımcıların değişik malzemeleri kullanmaları ve yaratıcı çözümler bulmaları amaçlanan bu atölyede; moda alanında eğitim almak isteyen öğrenciler, portfolyo örnekleri ve portfolyo oluşturma konularında bilgiler edinerek,  merak ettikleri tüm sorulara da cevap bulabileceklerdir.

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç