İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

16 Haziran 2012 Cumartesi

MERAKLISINA BLOG-1





Sizde benim gibi meraklıysanız , her fırsat bulduğunuzda kendinizi blog aleminde kaybediyor , yerli yabancı ayırımı yapmıyorsanız işte tam size göre bir post dizisi başlıyor.
Ben aynı yazdığım gibi kendimi kaybediyorum. Ama keşfettiğim çoğu blogu bir yerlere not etmeyi unutuyorum. Sonra da ahlar vahlar içindeyim. Madem öyle dedim hem benim için hem de takipçilerim için kaynak olsun ziyaret edip beğendiğim blogları yayınlıyayım.
Buna da ilk olarak Gwyneth Paltrow küratörlüğünde hazırlanan goop ile başlamak istedim.Bu blogta stil , yemek , gezi aradığınız birçok şey var. Umarım sizde incelerken benim kadar keyif alırsınız.

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi

sayaç