İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

4 Nisan 2012 Çarşamba

MONOCHROMATİC Mİ? O DA NE !!!!


Gün geçmiyor ki modayla ilgili karşımıza yeni bir terim çıkmasın. Valla benim başım dönüyor. Aklımda tutucam diye akla karayı seçiyorum. Üstelik birde bunlar yabancı kelimeler olunca işin içinden daha çıkılmaz oluyor.
Niye bunları anlatıyorsun derseniz ; Yine yeni bir moda terimiyle karşınızdayım. Yeni trendimiz MONOCHROMATİC. Türkçeye çevirirsek tek renk giyim diyebiliriz. Aslında kadınlar bu akımı yıllar yıllar önce keşfetmişti. Biraz kilo aldıysan kapatmak istediğin kusurların varsa ya da cool görünmek istiyorsan baştan aşağı siyah giyinirsin olur biter. Al işte sana yeni trend.


Yok canım o kadar basit değil işte. Bu yeni akımda her renk var çünkü. Öyle bir siyah ile kurtulamıyorsun. Bildiğin ne kadar renk varsa bu yeni akımı kapsıyor.


Yaa ben şimdi bu kazağın  aynı tonundan nasıl çorap bulucam onu buldum eteği ne yapıcam diye dert etme Otoriteler bu konuda güzellik yapmış bir ton açığı da koyusu da olur.  

Evelallah ben bu trendin de üstesinden gelirim diyorsan hodri meydan buyur. Açıkçası ben bunu takip edemiycem galiba. Çoooooooook çarşı pazar dolaşmak lazım çoooooooooook aynı renkleri bulucam diye :)


1 yorum:

Enda dedi ki...

bi nevi kıyafetleri aynı boya kutusuna düşürmüş gibi (:
www.detailsbyenda.blogspot.com

Blog Arşivi

sayaç