İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

27 Mart 2012 Salı

İPİN UCUNU KAÇIRANLAR










Ha felsefe okumuşsun ha moda ikisi de bir benim için. İçine girdin mi çıkabilene aşk olsun. İkisininde sonu deliliğe doğru gidiyor. Felsefe de mantık olgusu var en azından. Kuralları var. Moda da bunlarda yok. Değişmez dediğimiz kurallar bile değişiyor.
Şimdi bu yukardaki arkadaşların hepsi kendine yakışanı giymiş değil mi? En azından onlar aynaya baktıklarında öyle olduğunu düşünmüşler. Hatta hepsi stil sahibi kendince. Eeeee ne oldu şimdi kimi stil sahibi ol kendine yakışanı giy diyor.Sonuç böyle olacaksa ben stilden vazgeçtim moda neyse onu giyeyim.
Ama bu da olmuyor ki. Podyumda kuğular arzı endam ediyor , sen karşılarında hipnotize olmuş gibi bundan da almalıyım bundan da bundan da. O sezon ne var ne yoksa topluyorsun getiriyorsun eve. Biraz soluklanıyorsun evin rahat ortamında başlıyorsun tekrar denemeye. O da ne kalem etek geniş kalçalarından geçmedi trend 1 iptal. Yüksek topuk bootieler taraklı ayaklarını acayip sıktı trend 2 iptal. Önü kısa arkası uzun harika bir etek ama olamaz  senin 150 cm'lik boyunda arkası yerleri süpürmeye başladı ile trend 3 iptal.Liste böyle uzayıp gidiyor.....
Dedim işte felsefe okusan daha kolay. Benim inandığım modanın mantığı şu: Stil sahibi doğuştan olunur sonradan değil , vücudunu iyi tanıyacaksın. Kusurlarını kapamayı güzel yerlerini ortaya çıkarmayı bileceksin. Trendleri takip edecek ama vücut kusurlarını bildiğin için hangisnin sana uyacağını anlayacaksın. İyi bir gözlemci olacaksın . Tabii birde zevk sahibi olacaksın herşeyden önemlisi. Tüm bunlar varsa sen zaten bir stil ikonusun.

2 yorum:

elipsworld dedi ki...

Merhaba,blogunuzu yeni kesfettim.ve bu yaziyi cok begendim okadar haklisiniz ki.insanlarin en buyuk hatasi zaten vucudunu tanimadan sirf moda diye giyinmesi.yukaridaki fotografllarda gordugum evet hepsinin kendine has bir tarzi olabilir begenilir yada begenilmez kisiye gore dgisir ama yani sirf moda diyede giyinmek olmaz olmamali...ve tabii cok abartmasak bu stil ikonu olmaya calismayi :)
Sevgiler,
http://elipsworld-elipsworld.blogspot.com/

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

Yorumun için teşekkürler blogta düşündüklerimizi kimseyi kırmadan firmaları kötülemeden markaları karalamadan herkese duyurmaya çalışıyoruz. Sosyal ağın amaçlarından biri de bu değil mi? Blogunu ziyaret ettim özellikle bu hafta ne giysem postları harika her haftabaşında mutlaka inceleyip kombinleri hazırlamak lazım kendine iyi bak :)

Blog Arşivi

sayaç