İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

27 Aralık 2011 Salı

ÇOK SOĞUK NE GİYSEK ACABA?













kaynak:hel-looks.tumblr.com

Sıcak havaların insanıyım ben. Güneş içimi ısıtıcak , belki arada ılık bir rüzgar esecek. İnce şeyler giyeceğim ve en önemlisi hiç üşümeyeceğim. Sevmiyorum çünkü üşümeyi. Önceki hayatımda bir kedi bile olabilirim. Hava durumu ile ruh hali değişen biriyim. Güneş varsa tadımdan yenmez hava kapalıysa yanıma yaklaşılmaz. Hal böyle olunca kış ayları benim için çekilmez oluyor. Ne giysem de üşümesem derdi de ayrı tabii. Hem şık olacak hem kalın olacak. Moda otoriteleri de sağolsunlar küresel ısınma destekçisi gibi hep ince şeylerle çıkıyorlar karşımıza. ( bazıları ithamımın dışında neyseki )
Uzun lafın kısası kışın şık olmak zor zanaat. Zevkli olduğunu kanıtlamak burda önem kazanıyor işte. Bir bakayım dedim sokakta insanlar neler giyiyor özellikle kışı çetin geçen ülkelerde. ( isveç gibi ) Sonunda karşınıza bu fotoğraflarla çıktım. Çoğu şirin görünümlü . Aaaaaaa bu kombine bayldım dediğim var mı? Hıh belki..... Yine de hepsinin bir tarzı var gibi. Buyrun sizde bakın yorumlarınız neler olacak bakalım.

Hiç yorum yok:

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç