İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

18 Aralık 2011 Pazar

Binici Çizmeleri Nasıl Giyilir?





Evet evet biliyorum bu sezon binici çizmeleri moda değil. Ama herkes için sezonu , zamanı olmayan parçalar vardır. Benim içinde binici çizmeleri öyle. Dolabımın özel parçalarından ve her zaman keyifle giyerim. Ben genellikle elbise  , etek ya da taytla tercih ediyorum. Kotumun paçalarını çizme içine sokma durumu pek bana göre değil. Herkesin zevki işte.
Uzun yıllar severek giydiğim binici çizmelerimin geçen sene bilmediğim bir nedenden derisi çatladı. Aldığım firmaya götürmeme rağmen bir sonuç alamadım. Geçen gün öğle yemeği için gittiğim alışveriş merkezinden çıkarken bir ayakkabı mağazasına girdim üstelik işe dönmeme 15 dk kala. Girer girmez bir çift binici çizmesi gördüm. Tam da istediğim model ve renkteydi. Bu bir işaret olmalı dedim kendi kendime ve hemen aldım. Hayatımda yaptığım en hızlı ayakkabı alışverişi oldu.
Sizinde tahmin edeceğiniz gibi günümün kalanı çok keyifli geçti. Umarım bu çizmelerimde de aynı hüsrana uğramam

3 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

benimde vazgeçmeyeceğim bi parça bu çizmeler :)
madambfashion.blogspot.com

Coşkun Hürsel dedi ki...

Binici çizmeleri özellikle uzun boylu kadınlara çook yakışıyor! Ben daha çok deri mont veya kısa tüvit bir ceketle yakıştırıyorum, bir de balıkçı yaka kazaklarla:)

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

ay evet doğru söylediğin canım herkesin güzelliği kendine ama insan vücudunu tanımalı kısa boylu olup bu tür çizme giyenleri anlayamıyorum.

Blog Arşivi

sayaç