İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

2 Eylül 2010 Perşembe

Mega Shine – Elmas Parlaklığı Veren Oje Koruyucu


Sally Hansen elmas’ın göz alıcı parlaklığını ve dayanıklılığını tırnaklarınıza taşıyor!
Tüm kadınların kâbusu olan ojelerin soyulma ve matlaşma problemine karşı Amerika’nın bir numaralı tırnak bakım markası Sally Hansen tarafından geliştirilen, mucize ürün Mega Shine – Elmas Parlaklığı Veren Oje Koruyucu içeriğindeki Mikro- Elmas Partikülleri ve yenilenmiş formülündeki Platinum ile, ojelerinize elmas parlaklığında bir ışıltı katıyor.
Ayrıca su geçirmeyen formülü ve içeriğindeki UV engelleyiciler ile ojenizin üzerinde etkili bir kalkan oluşturarak soyulmasını ve renginin solmasını engelliyor. Sürüldükten sonra 1 dakika içerisinde kuruyan formülü manikürünüzün güzelliğini 8 güne kadar korumaya yardımcı oluyor.

Yetkili Eczanelerde.
Sally Hansen Mega Shine – Elmas Parlaklığı Veren Oje Koruyucu: 27,50 TL

1 Eylül 2010 Çarşamba

Benetton’un global kampanyası “It’s My Time” sonuçlandı! Benetton, yeni reklam yüzlerini seçti.

United Colors of Benetton’un, “Şimdi Benim Zamanım” (It’s My Time) sloganıyla, multimedya araçları kullanarak hayata geçirdiği ilk çevrimiçi küresel ve interaktif model seçme yarışması sonuçlandı. Yarışmayı; Almanya’dan “Ben”, Amerika’dan “Janelle”, Belçika’dan “Kevin”, Çek Cumhuriyeti’nden “Praguegirl”, Dominik Cumhuriyeti’nden “Sarah D”, Filipinler’den “Kiko”, Fransa’dan “Magali An B”, Hindistan’dan “Sumit Patwari”, Hollanda’dan “Patricia Nooyen”, Hong Kong’dan “Elisabeth”, İngiltere’den “Francis” ve “Soraya”, İran’dan “Shirin”, İspanya’dan “Gisela V”, İsviçre’den “Melanie Alexander”, İtalya’dan “Abdou” ve “Plastic in Fantastic”, Kazakistan’dan “Natalchou”, Kore’den “David Asian Pride Sheldrick” ve Ukrayna’dan “Oldyork” isimleriyle katılan gençler kazandı.
Yarışmayı kazanan 20 genç, dünyanın en ünlü fotoğraf sanatçılarından Britanyalı Josh Olins ile 2010-2011 Sonbahar / Kış reklam kampanyasının çekimlerinde rol almak üzere New York’a uçacak. Gençlerin görüntüleri, basında, internette ve dünyanında dört bir yanındaki açık hava reklam panolarında yer alacak.
It’s My Time serüveni, Nisan ayında New York’ta yapılacak çekimlerle devam edecek. Görevli ekip, çekimlerin perde arkası görüntüleri, hikayeler ve izlenimlerden oluşan günlüğü www.benetton.com adresinden gerçek zamanlı paylaşacak. Site ziyaretçileri konuyla ilgili yorumlarını yine buradan paylaşabilecek.
Benetton’un www.benetton.com/casting adresindeki sitesi, 8 Şubat – 16 Mart tarihleri arasında devam eden 36 günlük başvuru süresi içinde birbirini tanımaya çalışan ve vizyonlarını paylaşan farklı milliyet, yaş, cinsiyet ve stillere sahip 65.000 kişiye kucak açtı. Dünyanın dört bir yanından talep gören kampanya, Etiyopya’dan Zimbabve’ye, Nepal’den Özbekistan’a, Guatemala’dan Kamboçya’ya ve İzlanda’ya kadar uzanan geniş bir coğrafyadaki 217 ülkede yankı uyandırdı.
En çok katılımın Türkiye, Hindistan, Meksika ve Rusya’dan yapıldığı çevrimiçi yarışma kapsamında, yaklaşık 40.000 kadın ve 20.000 erkek şansını denemek için siteyi tıkladı. 17.000’den fazla gencin ziyaret ettiği sitede, 20 ila 30 yaş arasındakilerin sayısı 35.000, 30’lu yaşlarını geçenlerin sayısı ise 8.000 olarak tespit edildi. Katılımcıların hem kendi videosunu yüklediği hem de oy kullandığı serüvende, jüri, en yüksek oyu alan 100 kişi arasından 20 şanslı finalisti seçti.
Benetton, “It’s My Time” için sosyal medyanın tüm araçlarını kullandı.
Benetton, “It’s My Time” kampanyasıyla, gençlerin fikirleri paylaşma, arkadaş edinme ve kendilerini özgür hissetme gibi duygularını vurguladı. En son teknolojilerin kullanıldığı yarışmada gençlerin paylaştığı fotoğraflar, videolar, sözler, görseller ve ziyaretçilerin mesajları, site üzerinden tüm dünyaya ulaştırıldı. Konuyla ilgili bilgiler ayrıca, Benetton’un www.facebook.com/benettoncasting, www.twitter.com/benettoncasting ve www.youtube.com/benetton sitelerinden de paylaşıma açıldı. Böylece siteler, katılımcıların kendini ifade etmesi, özgün stilini sunması, hayal gücünü göstermesi, fikirlerini ve zevklerini paylaşması için, küresel bir ortak platform haline geldi.
Benetton yarışma sayesinde, gençlerin geleceğe bakış açılarını belirleyen fikir ve isteklerini bir araya getiren bir ortam sundu. Herkesin girebildiği www.casting.benetton.com/blog adresindeki kolektif blogda; Japonya, Filipinler, Çin, Fransa, İngiltere, İspanya, İtalya, Portekiz, Almanya, Hollanda, Norveç, Meksika, Amerika ve Kolombiya’dan yazılan 180 konu hakkında 5 milyon yorum paylaşıldı.
Bloga girenler hemen her konu hakkında yazdı, fikrini belirtti, kendi aralarında tartıştı ve açık oturum yaptı. Örneğin; New York hakkında açılan bir konuyu, demokrasi tartışması izledi. Sitede; sanat, müzik ve beslenme konuları, Glenn O’Brien tarafından yazılan mesajlar, uluslararası blog yazarlarının yorumları, en iyi giyinenden en kötü moda ikonuna kadar her türlü konu tartışıldı.

Ayrıntılı Bilgi için:

www.benetton.com/casting
www.benetton.com

31 Ağustos 2010 Salı

Bayrama Özel Bakım Paketiniz Hazır!

Bayrama girerken eksiklerinizi almayı son dakikaya bırakmayın.Sizin için seçtiğimiz hem pratik hem kurtarıcı olacak bu ürünleri alışveriş sepetinize şimdiden ekleyin !
Murad Vitamin C Infusion Home Facial Kit – C Vitaminli Haftalık Bakım Kürü :
Oldukça sıcak bir yazdan çıktıktan sonra bayram öncesi ilgiyi fazlasıyla hakeden cildinize tek seferde uygulayıp etkisini anında görebileceğiniz bir bakım uygulamanın tam zamanı! Murad Vitamin C Infusion Home Facial Kit – C Vitaminli Haftalık Bakım Kürü ciltteki ton farklılıklarını düzenlemek ve cildin elastikiyet artışını sağlamak için geliştirildi.Üstelik bu bakım kiti ile dünyaca ünlü Murad Spalarında uygulanan profesyonel bakımı evde uygulayabilme şansına sahip olacaksınız !
Yetkili Eczanelerde Fiyat: 225 TL
John Frieda Frizz-Ease Wind Down Relaxing Creme – Düzleştirici Ve Rahatlatıcı Bakım Kremi:
Bayram öncesi kuaför telaşına girmek istemeyenlere çok özel bir çözüm önerimiz var! Hollywood ünlülerinin saç artisti John Frieda’dan, asi saçlarınızı ve karışık buklelerinizi yumuşatarak, düz saçlara sahip olmanıza yardımcı mucize bir ürün! Frizz-Ease Wind Down Relaxing Creme – Düzleştirici ve Rahatlatıcı Bakım Kremi, saçta yapışkan ve sert bir his bırakmadan, en zor şekil alan saç tiplerini ve bukleleri bile düzleştirmeyi destekler. Aloe Vera ve E Vitamini içeren güçlü formülü ile saçı yumuşatmaya, pürüzsüzleştirmeye ve parlaklık kazandırmaya yardımcı olur.
Yetkili Eczane ve Mağaza Zincirlerinde Fiyat : 24 TL
Complete Salon Manicure – Sadece Bir OJE ile Komple Bir Manikür İçin: Ojeniz hem astar ve cila kat özelliğine, hem uzatıcı ve güçlendirici bakıma, hem de göz alıcı moda renklere sahip olsun istemez misiniz? Amerika’nın tırnak bakımında 1 numaralı markası Sally Hansen’ın en yeni oje serisi Complete Salon Manicure ojeleri bütün bu özellikleri tek bir şişede topladı. İçeriğindeki Time-Release teknolojisi ile 10 güne kadar dayanıklı oje ve etkili bir bakım sunuyor. Üstelik özel fırçası ile tek hamlede tüm tırnağa sürmek de mümkün!
Yetkili Eczanelerde Fiyat: 11 TL 
Blistex Lip Splash SPF 15 – Bilyeli Dudak Nemlendiricisi
Dudaklarınıza ihtiyacı olan nemi sağlayarak serinleten, aynı zamanda da makyajınızın tamamlayıcısı olacak kadar doğal bir ışıltı sağlayan, üstelik bayrama özel tatil programınızda dudaklarınızı güneşten de koruyacak vazgeçilmez bir ürün denemeye ne dersiniz? Tüm bu benzersiz özellikleriyle Blistex Lip Splash SPF 15 – Bilyeli Dudak Nemlendiricisi bu bayram dudaklarınızdan hiç eksik olmayacak!
Yetkili Eczanelerde Fiyat : 11 TL
Arm&Hammer Advanced Whitening – 3 Tona Kadar Beyazlatıcı Diş Macunu
Her bayram olduğu gibi bu bayramda evler tatlılarla donatılacak! Peki ya dişleriniz ? Amerika’nın 155 yıldır klasikleşen markalarından biri haline gelen ve en çok satanları arasında yer alan Arm&Hammer, diş minesine zarar vermeden 3 tona kadar daha beyaz bir görünüm sağlıyor. Bu bayram korkusuzca ve doyasıya tatlı yemek için şimdiden dişlerinizi “O” na emanet edin !
Yetkili Eczanelerde Fiyat : 12 TL

MURAD’DAN BAYRAMA ÖZEL SAĞLIKLI GÜZELLİK FIRSATI; 3 AL 2 ÖDE**
Eylül sonuna kadar alacağınız 3 Murad ürününden sadece 2’sini ödeyin diğeri bizden hediye!

Beymen’de Yeni Sezon, Yeni Markalar ….

Beymen, 2010-2011 Sonbahar-Kış sezonunda, zengin ürün gamına yepyeni markalar kazandırıyor. Her biri kendi alanında klasikleşen markalar; ustaca işlenmiş ve ömür boyu kullanılabilecek kalitede, evladiyelik modellerde hayat buluyor. Lüksü ulaşılabilir kılan yeni markalar, modayı takip edenlere keyifli alışveriş imkanı sunuyor.
Yeni sezonda öne çıkan temiz, sade, minimal görüntü; gardırobların klasiği yumuşak devetüyü mantolar, beyaz gömlekler, siyah “cigarette” pantolonlarda yeniden yorumlanıyor. Kalitesiyle fark yaratan hafif kaşmirler, şık tüvitler, dolgun kadifeler, yumuşak ipekler gibi zamansız parçalar; dış giyimde romantik pelerinlerden kolej tarzı peacoat’lara, şık kürklerden deri montlara uzanan alternatiflerle kombinleniyor.
2010-2011 Sonbahar-Kış renkleri, sezondan beklenmeyecek kadar sıcak ve zengin seçenekler sunuyor. Sezonun “yeni siyahı” olan devetüyü rengi ağırlıkta olmak üzere, sıcak gri tonları, lacivert, krema ve kahve tonları, yanık portakal, zümrüt yeşili ve ahududu kırmızısı, bahar aylarını kıskandıracak kadar renkli bir kış sezonu yaratıyor.
50’li yılların “Retro” akımı, ince belli dolgun etekler, minik tüvit ceketler, omuzda taşınan küçük hırkalar, zarif el çantalarıyla kendini gösteriyor. 60’lı yılları yansıtan temiz ve minimal siluet, devetüyü mantolar, tunik elbiseler, yalın takımlar ve minik kutu çantalarla öne çıkıyor. 70’li yılların romantik ve bohem havası, paçalara doğru bollaşan pantolonlar, kruvaze ceketler, uzun etekler, kalın topuklu çizmeler ve omuzdan askılı çantalarla gardıroplara giriyor.
Yeni Sezonun Yeni Markaları
Biraz asi ve gotik duruşu seksi ve şık kuplarla birleştiren New York’lu modacı Altuzarra, şüphesiz geleceğin klasiklerinden birisi…
Sıra dışı ve modern tavrını kıymetli İtalyan kumaşlara yansıtan Ilaria Nistri, gardıroplara yeni bir soluk getiriyor…
Zamansız, bir ömürlük alışverişin ilk durağı Valentino, yeni tasarımcılarının sihirli dokunuşuyla şimdi her zamankinden daha “cool”. Yalnızca kırmızı halıda değil, günlük hayatta da özel olmak isteyenler için…
Köklü tarihiyle Paris modaevlerinin en “dev”lerinde Vionnet, yeniden vitrinlerde…
Erkek giyiminin kaliteli ve zamansız duruşunu kadın modasına yansıtan Smythe, hünerli kupları ve neredeyse terzi elinden çıkmış duruşuyla, bu sezonun klasikleri arasına girmeye aday…
Modanın dahi çocuğu Philip Lim, ilk defa bu sezon ayakkabı koleksiyonunu Beymen müşterileriyle buluşturuyor…
Modanın popüler ismi Isabel Marant, bu sezon çantalarıyla da Beymen’de…
Kırmızı halı çantalarının kraliçesi Kara Ross, günlük kullanıma uygun modelleriyle geliyor…
Lauren Merkin, Beymen’in zengin çanta koleksiyonuna New York’tan katılan yeni bir isim…
Natalia Brilli, yumuşak derisi ve benzersiz duruşuyla, çanta ve aksesuvarda fark ediliyor…
 Vionnet
 Valentino
 Valentino
Philip-lim
Philip-lim

Temiz bir başlangıç için Clean Start by Dermalogica: Genç Ciltlere Özel Bakım

Gençlerin bugüne dek hiç olmadığı kadar “iyi” bir cilde sahip olmalarını sağlayacak ilk cilt bakım sistemi Clean Start, 13 – 24 yaş arası gençler için özel olarak geliştirildi. Clean Start ürünleri cildi dengeleyerek gençlerin en yaygın sorunları olan sivilceleri, yağlanmayı ve cilt tıkanıklarını kontrol altına alıyor.
Ergenlikle birlikte vücutta yeni hormonlar harekete geçiyor. Özellikle yağ bezlerinin aktivitesini artıran androjen hormonunun çalışmasıyla, yağ salgılaması değişiyor, gözenekler genişliyor ve daha öncesinde pürüzsüz olan ciltlerde bile sivilceler ya da siyah noktalar gözlemlenebiliyor.
8 özel üründen oluşan Clean Start sadece bir akne bakım serisi değil, genç ciltlere komple bir bakım sunuyor. Clean Start etkili ürünleriyle hem gençlerin yaşadığı en yaygın cilt sorunlara çözümler sunuyor, hem de cildi rahatlatıp arındırıyor.
Hiç bir Clean Start ürünü kurutucu alkol, tahriş edici koku veya yapay renklendirici içermiyor.
Cilt bakımında temiz bir başlangıç yapmak isteyenler Clean Start ürünlerine tüm seçkin eczanelerden, cilt bakım merkezlerinden ya da http://shopcleanstart.dermalogica.com.tr adresinden ulaşabilecekler.

Nereden başlayacağını bilmeyenler?
Clean Start’ın cilt bakımına nereden başlayacağını bilemeyenler için özel bir de sürprizi var! Temizleyici, peeling/maske, tonik, nemlendirici ve gece bakım jelinden oluşan Clean Start Kit 31 Aralık’a kadar 155 TL yerine 88 TL ile satışta olacak.

Clean Start Ürünleri

wash off
güne temiz bir başlangıç

sabah-akşam, her gün
Cildin yüzeyindeki ölü deri hücrelerini, yağı ve kiri temizleyen, köpüklü temizleyici. İçeriğindeki Salisilik Asit gözeneklerdeki sıkışmış yağı ve sivilceye neden olan bakterileri arındırmaya yardımcı olur.
Fiyatı: 65 TL – 180 ml
all over clear
güçlendir ve arıdır!

sabah-akşam, her gün
Bu rahatlatıcı sprey tonik cilde püskürtüldüğünde yağlanmayı kontrol altına alıyor ve sivilceleri uzak tutuyor! Meyankökü ve Dulavrat Otu Özü cildin nemlenmesine ve rahatlamasına yardımcı oluyor.
Fiyatı: 60 TL – 120 ml

ready, set, scrub!
cildine yeni bir kimlik kazandır

sabah ya da akşam, haftada 3-5 kez
Bu bir maske… Bu bir peeling… Sivilcelerle savaşan, gözenekleri temizleyen bu ikili ürün cildin daha pürüzsüz, arınmış ve ferahlamış olmasına yardımcı oluyor. Silika granülleri, cildi tıkayan hücrelerin atılmasına yardımcı olarak, cildi pürüzsüzleştiriyor.
Fiyatı: 70 TL – 75 ml

bedtime for breakouts
temiz bir sabaha uyanmak için

akşam, her gün
Bu süper gizli gece bakımıyla, ertesi sabaha tertemiz bir cilt ile uyanaksın. Salisilik Asit gözeneklerdeki kirleri temizliyor ve sivilce oluşumunu önlemeye yardımcı oluyor.
Fiyatı: 70 TL – 60 ml
hit the spot
sivilcelere dokun kaybolsun

ihtiyaç duydukça
Cilt tarafından emilen, şeffaf ve konsantre bu özel bakım ürünü! Sivilcenin oluştuğu yere bölgesel olarak uygulanan bu ürün içeriğindeki kükürt ile bakteri oluşumunu durdurmaya çalışıyor.
Fiyatı: 75 TL – 10 ml

Mavi’den jean alana, Kıvanç Tatlıtuğ’lu hediye

Mavi mağazalarında Kartuş kart sahiplerini, çok özel bir süpriz bekliyor. 30 Ağustos 2010 tarihinden itibaren Mavi’den jean alanlar, Kıvanç Tatlıtuğ’lu bir hediye kazanıyor. Sınırlı sayıdaki sürpriz hediyeyi kaçırmak istemeyenler, Mavi’ye koşuyor.

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç