İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

8 Mart 2010 Pazartesi

Bu yıl ki Oscar Şıkları

     Her yıl Oscar ödüllerine aday ünlüler gibi bekliyorum, Oscar Ödül törenlerini, çünkü gerçekten defile tadında geçiyor. Sözü çok fazla uzatmadan muhteşem elbiselere geçmek istiyorum.

Jennifer Lopez'in elbisesini önden de arkadan da görmenizi istedim

Charles Theron'un modelle birlikte renk seçimi de çok tecih edilmeyeceğinden doğru bir seçim olmuş

 Sandra Bullock altın yaldızlı elbisesinin içinde pırıl pırıl görünüyor.

Penelope Cruz yine tek kelimeyle büyüleyici


Twilight' ın Bella' sı Kristen Stewart'ı spor elbiselerle görmekten gerçekten çok sıkılmıştık, böyle çok hoş

Nicole Richie' te o gecenin sade ama şık bayanlarından

Özellikle dövmelerinide yakından görmeniz için sırt dekoltesini de paylaşmak istedim

Sarah Jessica Parker yine hoş tarzını gözler önüne seriyor

Kate Winslet' tan daha iddialı bir renk seçimi beklerdim ama model gerçekten güzel

Ve haberi Miley Cyrus ile kapatmak istedim, ben elbisesine bayıldım

Özellikle takı seçimi de çok başarılı

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi

sayaç