İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

2 Şubat 2010 Salı

Orjinal mi alırdınız , rötuşlu mu ?

         
            Megan Fox ' un 2004 yılında çekilmiş - orjinal - fotoğraflarını görünce hayretler içinde kaldım. Bir çoğunuzun rötuşlu Megan dediğini duyar giyim ama ben ilk halini daha çok beğendim, her ne kadaar şuan daha çekici, alımlı ve seksi görünüyor olsa da doğallıktan yana olmam buna sebep olabilir tabi.

           2004 yılındaki Megan Fox
 

  

  


Bir dizi estetik operasyondan sonra son model Megan Fox


 

  

    Bir çok görüşte Megan Fox ' un bu değişimi yaşama sebebi olarak geleceğin Angelina Jolie ' si olmak istediği yönünde, yorumu sizlere bırakıyorum.


2 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

Orjinali kesinlikle çok daha güzel, sıcak, sevecen... Estetikli Megan Fox bana çok soğuk ve itici geliyor.

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

Haklısın Coşkun, yapaylığı gözümüze sokan bir halleri var şı sıralar...

Blog Arşivi

sayaç