İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

23 Şubat 2010 Salı

İstanbul Moda Akademisi Tanıtım Günleri

İstanbul Moda Akademisi (İMA), moda alanında kariyer planlayan gençlere yol haritası çizen eğitim programlarına yönelik 10 Mart 2010 Çarşamba günü Nişantaşı'ndaki merkezinde open days/tanıtım günü düzenliyor.

İstanbul Moda Akademisi Türkiye'de ilk defa London College of Fashion (LCF) işbirliği ile gerçekleşecek olan eğitim programlarını düzenleyeceği tanıtım günlerinde öğrenci adayları ile paylaşacak. 10 Mart 2010 Çarşamba günü saat 14.00'te düzenlenecek tanıtım gününde, katılımcılar, moda alanında parlak bir kariyere götürecek eğitim programları hakkında sorularına cevap bulmanın yanı sıra, İMA'nın eğitim ortamını görme fırsatı bulacaklar.
İMA; uzun zamandır üzerinde çalıştığı University of the Arts London (UAL) tarafından akredite edilen Moda Tasarımı ve Teknolojisi (FDA, Fashion Design and Technology Programme) programını Ekim 2010'da hayata geçirmeye hazırlanıyor.

ÇİFT DİPLOMA ALACAKLAR

İMA ve LCF işbirliğinde yürütülecek Moda Tasarımı ve Teknolojisi Programı?na devam eden öğrenciler; iki sene boyunca İMA'da, müfredatı LCF tarafından kurgulanmış yüzde 70'i LCF eğitmenleri tarafından aktarılacak uygulama yoğun bir eğitim programına tabi tutulacaklar. Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, hem İMA hem de LCF diploması almaya hak kazanacaklar. Bu etapta dileyen öğrenciler endüstride iş imkanları bulabilecek, dileyen öğrenciler ise Londra'da dört haftalık bir geçiş programının ardından bir sene daha eğitimlerine devam ederek, başarıyla tamamlamaları durumunda University of the Arts London'dan lisans diploması alabilecekler.
İMA'da London Collage of Fashion işbirliğiyle hayata geçirilecek bu programlar ile endüstrinin ihtiyaç duyduğu niteliklere sahip, yenilikçi düşünce sistemine uyum sağlamış, problem çözme becerisi yüksek ve teorik bilgilerini iş hayatının gerçeklerine adapte edebilen profesyoneller yetiştirilmesi hedefleniyor.

Open Days / Tanıtım Günleri 10 Mart 2010 Çarşamba İstanbul Moda Akademisi - Nişantaşı

Hiç yorum yok:

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç