İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

18 Ocak 2010 Pazartesi

WALT DISNEY YOLCUSU KALMASIN!


Daha önceki yazılarımda Disney'in Masal Dünyası isimli gösteriden bahsetmiştim. Büyük küçük herkesin ilgisini çekecek bu gösteri 20 Ocak - 14 Şubat 2010 tarihleri arasında Haliç gösteri merkezinde. Daha şimdiden takipçileri olduğunu biliyorum. İşte bu yüzden bir yarışma düzenlemeye karar verdim.Bu yarışmaya katılmak için yapmanız gerekenler çok basit :

1-İzleyicim olmak,

2-Blog sahibi iseniz ;Blogunuzda Hediyeli etkinlikten bahsetmek ve Blogunuzda bahsettiğiniz link adresini bu yazının altına yorum olarak bırakmak.
3-Blog sahibi değilseniz,haksızlık olmaması için bu yazının altına yorum bırakırken mail adresinizi belirtmeniz.

İşte hepsi bu. Yorum bırakanlar arasında yapılacak çekilişte kazanan kişiye bu gösteriye ait 2 bilet veriyorum.


Vereceğim biletler sahneyi en iyi gören yerlerden biri olan E Bloğa ait. Bilet tarihi 4 Şubat Perşembe. Saat: 18:30'da. Yarışma 22 Ocak 2010 saat 18:00'de sona erecek. Herkese bol şans.

2 yorum:

gökçe dedi ki...

süper süper inşallah bana çıkar =) gokceakse@gmail.com

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

canım inşallah çıkar ama yorumunun yanında bloga da izleyici olman gerekiyor

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç