İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

20 Ocak 2010 Çarşamba

Podyumlardan kırmızı halıya...

       Son günlerde özellikle ödül törenlerinde, özel gecelerde dikkatimi fazlasıyla çeken bir konu var, ünlü aktristlerin özel defile kolaksiyonlarından seçmiş oldukları birbirinden şık kıyafetler. Adeta kıyafetleri sunumlarıyla mankenlere taş çıkarır cinstenler.

Sandra Bullock'un seçimi çok başarılı, özellikle renk tenine ve saç rengine çok uyumlu.


Cristiana Aguılera ' nın son yıllardaki değişen olgun tarzını hayranlıkla takip ediyorum








Kate Hudson un ilk seçimine bayıldım, ikinci kostümde de desenli çorap tercih etmemesi doğru seçim olmuş





Nicole Kidman gerçekten de elbisenin hakkını fazlasıyla vermiş


Elizabeth Hurley nin elbisesinin modelini de rengini de çok beğendim, ona da çok yakışmış.


 Rihanna ' nın giydiği bu iki kıyafeti bir defile de izlemiş olsam kesinlikle ona göre derdim, tam onun tarzı.





Jessica Alba nın vücudunu da yüzündeki narinliği de çok beğeniyorm ama son saç rengini sevemedim.



Jennifer Lopez ' e beyaz kesinlikle çok yakışıyor.
            

Kim Kardashian ' ın iddialı havası hemen elbisede de kendini göstermiş.

3 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

İlk kıyafetteki ünlü Sandra Bullock olacak:) Yorumlarının büyük çoğunluğuna katılıyorum. Yalnız JLo'ya beyaz yakışıyor, ama bu elbise onda basit kaçmış bence, çünkü hem modele göre boyu biraz daha kısa hem de kalça-basenleri büyük. Eteği daha uzun ve gösterişli bir şekilde dökülen bir gece kıyafeti giyseymiş daha iyi olurmuş bence.

kötü plan dedi ki...

baştaki morlu bayan sandra bullock' a daha çok benziyor sanki :)

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

Evet haklısınız arkadaşlar dikkatiniz için teşekkürler hemen düzeltiyorum :)

Blog Arşivi

sayaç