İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

30 Ocak 2010 Cumartesi

İŞTE BEĞENİLEN ELBİSENİN ÖNDEN GÖRÜNÜŞÜ

Dilek Hanif'in Paris defilesiyle ilgili postu yayınladığımda sevgili Coşkun yukarıdaki elbiseyi çok beğendiğini ve önünü merak ettiğini yazmış. Bende boş durmadım aradım taradım ve buldum .
İşte Coşkuncuğum elbisenin önü bu sunanda Tülin Şahin. Umarım elbisenin önü seni hayal kırıklığına uğratmamıştır. Düşündüğün kadar güzeldir.

5 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

Düşündüğümden de güzel! E tabii arkadaki o kat kat kumaşlar model salınarak yürürken yerli yerinde duracak değildi. Harika bir şekilde dalgalanmış elbisenin eteği.

Sen söylemesen modelin Tülin Şahin olduğunu hiç aklıma getirmezdim. Sadece saçlarını toplamasıyla açıklanamaz bu, bayağı zayıflamış galiba Tülin Şahin. Ama bence, Cindy Crawford gibi saçlarını dalga dalga salsaymış çok daha güzel olurmuş...

Teşekkürler!

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

Saçları defilenin konsepti gereği toplu sanırım. Dİğer mankenlerinde aynı sanırım. Çok zayıfladığı da doğru. Türkiye'nin tanıtım yüzü olması yabancı ülkelerde sürekli basında yer alması görsellik açısından da bu şekilde görünmeyi tercih etmiş olabilir. :)

Siu dedi ki...

cnm dilek hanifin defiledeki elbiselerinden birinin fotoğrafını arıyorum.. bunları nerden buldun?? yardımcı olabilirmisin.. :)

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

Üzgünüm canım bu haberde kaynağımı not etmmeişim. Ama bir araştırayım bulabilirsem mesaj atarım :)

Siu dedi ki...

Teşekkürler tatlım haber bekliyorum :) ben aradım da bulamadım.. :(

Blog Arşivi

sayaç