İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

20 Ocak 2010 Çarşamba

FACEBOOK'UN FAYDALARI


Bugün facebooku açtığımda sevgili stil direktörünün yayınladığı yazıyı gördüm. Stil pazarına yeni ciciler eklendiğini haber veriyordu.Hemen girip baktım neler eklenmiş diye ve yukarıdaki ayakkabıları gördüm. Bayıldım. Hem modelleri çok güzeldi hem de tertemizdi. Baktım henüz alan da olmamış fırsatı kaçırmadım ve siparişi verdim. Sağolsun sevgili stil direktörümüz hemen kargoya vermiş . Şimdi heyecanla bekliyorum ayakkabılarımı.

5 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ay kıyamam sana ben canım ya güle güle kullan :) Verdim tabii içine siner umarım öperim canım kocaman

sibel dedi ki...

GÜLE GÜLE GİY GERÇEKTEN ÇOK ŞIKLAR EDANIN NESİ GÜZEL DEĞİLKİ ZATEN..BENİM BLOGADA BEKLERİM.SEVGİLER

azzzra dedi ki...

o şanslı sen miydin :)) ben bu postu gece gördüm ok dedim sabah hemen talibim ztn uyumustr eda sbh atarım mailimiii derkeeeeenn SATILDI yazısını gördüm :)
güle güle giy canım hayırlı olsun...

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

ayakkabılarım geldi kızlar. Doğruyu söylemek gerekirse fotoğraflardakinden daha güzel. En kısa zamanda şık bir kombin ile bloga fotoğraflarını koyacağım.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ne mutlu bana o zaman şekercim :) Bu arada fbookdan da takip et yaptım az evvel mucxx

Blog Arşivi

sayaç