İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

15 Aralık 2009 Salı

ZAMANE KAPLANI : Onitsuka Tiger



Herkesin ayağında aynı marka ve model ayakkabıları görmekten sıkılmadınız mı? Bana fazlasıyla gına geldi. Hele şu ugg botlar yok mu? Keşke gerçekten yok olsalar. bi yerlerde bunları bedava dağıttılarda ben mi görmedim. Gerçi köşe başlarında bile sahteleri satılıyor artık.


İşte bu sıkıntıyla kendime ayakkabı ararken Onitsuka Tiger'ı keşfettim.Kill Bill'i izleyenler  Uma Thurman'ın ayağında bu ayakkabıları hatırlayacaklardır. Japon tasarımı olan bu ayakkabılar çeşit çeşit modeller renk renk kombinleriyle dünyanın her yerinde aynı fiyattan satışa sunuluyor.



Varolan markalardan sıkılanlar , herkesten farklı olmak isteyenler , ayağının rahatını düşünenler mutlaka denemeli. Sadece denemekle kalacağınızıda hiç sanmıyorum.


Bu arada Türkiye’de Onitsuka Tiger öyle her yerde bulunmuyor .Denerken , alırken dikkat edin kazık yemeyin

Hiç yorum yok:

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç