İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

2 Aralık 2009 Çarşamba

TOMMY&DEE HILFIGER İSTANBULDA

Tommy Hilfiger Türkiyedeki en büyük mağazasını Suadiye - Bağdat Caddesinde açtıktan bir gün sonra kendisi için düzenlenen özel partiye eşi Dee ile birlikte katıldı. Ne yalan söyliyim eşini daha önce görmemiştim. Belkide benim dikkatsizliğim.

Parti Esma Sultan yalısında yapıldı tabii birçok ünlü oradaydı. Fotoğraflarını görünce hepsini yayınlamak uzun sürecek diye düşündüm. İçlerinden sadece ikisinin fotoğrafını koyuyorum diğer konuklarla ilgili size yeterince ipucu verecek sanırım.


Ece Sükan'ın o partide olmasından daha doğal birşey olamaz heralde


Ama Deniz Berdan'a bir anlam veremedim.Umarım sadece bir moda sever olarak bu etkinliklere katılıyordur.

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi

sayaç