İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

30 Aralık 2009 Çarşamba

TANIYABİLDİNİZ Mİ?



Yukarıda fotoğrafını gördüğünüz 1980'li yıllara damgasını vuran ünlü bir yıldız.İri mavi gözleri, kendine özgü dudak biçimi ve masum bakışlarıyla en güzel kadınların arasında gösteriliyordu. Romantik komedilerin aranan ismiydi. Ben görünce tanımakta zorluk çektim. Ama gördüğünüz kişi birçok sinaseverin hayran olduğu Meg Ryan. Zamanın ne kadar acımasız olduğunu bir kez daha fark ettim.

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

ben tanımıştımmmmm
ama alta yazmışsın sen oyun bozan :)!

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

Valla ben tanımakta o kadar zorlandım ki kimseyi merakta bırakmak istemedim :)

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç