İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

23 Aralık 2009 Çarşamba

SEXY AYAKKABILARIN KRALI Christian Louboutin

Birgün yanında çalışan ve sürekli kırmızı oje ve ruj kullanan elemanının rujunu yeni tasarladığı ayakkabının altına sürmesiyle bugünki imzasını oluşturan Christian Louboutin, tasarımlarıyla tüm kadınları kendine hayran bırakıyor.Onun ayakkabılarına bakıpta '' işte bu! aradığım ayakkabıyı buldum '' diyen kaç kadın vardır kimbilir.Bende sizin için onun tasarımlarından bir kaçına buraya taşıdım.


















2 yorum:

azzzra dedi ki...

hepsi okaadar güzel ki ben bir ayakkabı manyağı olarak hepsini istiyorum :))
pembe olan favorim...

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

ben hiçbirini ayıramadım :)

Blog Arşivi

sayaç