İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

8 Aralık 2009 Salı

FRENCH MANİKÜRDEN VAZGEÇEMEYEN KADINLARIN YENİ TERCİHİ


Flormar , french manikürün vazgeçilmezi olan '' 319'' dan sonra tarzını yenileyerek ''412''yi bayanların beğenisine sunuyor.
Flormar ''412'' oje tırnakları ojeden sararan ama frenchten vazgeçmeyen bayanlar düşünülerek üretilmiş.
Tırnaklarda pembemsi bir görünüm sağlayarak french manikürün daha da kusursuz görünmesini sağlıyor.

3 yorum:

Siu dedi ki...

Ben pastel 19 kullanıyorum :)

pride dedi ki...

Flormar'ın bloggerlara yaşattığı bazı saçmalıklardan ve basitliklerden sonra ben de pastel 19'a geçtim hayatım:)

FASHİONWİTHSİSTERS dedi ki...

pastel tercih edenlerin sayısı artıyor ama flormarın bloggerlara yaşattığı hakkında bir bilgim yok maalesef

Blog Arşivi

sayaç