İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

18 Aralık 2009 Cuma

DOĞAL YÖNTEMLERLE CİLT BAKIMI VE GÜZELLİK


Her kadının en büyük takıntısıdır cilt bakımı ve güzellik. Bu uğurda harcamayacağımız para , uygulamayacağımız reçete yoktur.Bazıları işe yarar bazılarında ise hüsrana uğrarız. Ama bir defa bile olsa mutlaka deneriz.
Çoğu zaman bende cilt bakım ürünlerine  para harcıyorum. Sonra bunun sonu yok diye düşündüm. Her yaş için ayrı ürün ayrı yöntem. Hem aldığım ürünleri incelediğimde içlerindeki birçok malzemenin doğadan geldiğini fark ettim.Öyleyse ben neden evde kendi cilt bakımımı yapmıyayım? Benim bu konuda kaynak kitabım fitoterapist ve uzman estetisyen Gülten Şenşafak'ın yazmış olduğu kitaplar. Ben memnunum , bu reçeteleri sizinle de paylaşmak istedim. Ara ara her cilt tipi için tüyolar vereceğim.
Yazı dizisi gibi birşey olacak galiba :)

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi

sayaç