İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

19 Kasım 2009 Perşembe

Hafta Sonu Yaklaşırken Ünlülere Bir Bakış


Rihanna- Yine yapacağını yapmış. Simyisah ve dekoltesiz ( çok şaşırdım ) giyinmiş ama dikkat çekecek bir aksesuar bulmuş.

Beyonce-Ceketine gerçekten bayıldım. Neyin üstüne giyerseniz giyin farkınızı ortaya koyacağınız bir parça.

Bu makjay ve saçlar olmamış ama

Nicole Kidman- Böyle incecik bir vücut istiyorum ama hiçbir zaman sahip olamayacağım galiba.


Victoria Beckham-Bence bu sefer Victoria değil çantası daha dikkat çekici. Louis Vuitton çantası çok uzaklardan bile fark edilebilir.


Halle Berry-Stilini çok beğeniyorum. Yine tarzını korumuş ve kendisine çok yakışan bir elbise seçmiş.


Sienna Miller-Prada çantası olmadan hiçbir yere gitmiyor sanırım.


Keira Knightley- Aman allahım nerdeyse tanıyamayacaktım.

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi

sayaç