İzleyiciler

Bize Ulaşmak İsterseniz

fashionwithsisters@hotmail.com

Beğendiysen Durma Paylaş

BloXoo

Instagram

13 Kasım 2009 Cuma

BÜYÜK ÇANTALAR




Tamam belki işe gelirken evrak çantası kullanma gerek olmuyor ama bunlardan bir tanesini almak isterdim. Hepsi birbirinden güzel.
Chanel evrak çantasını sanki yeniden icat etmiş gibi. O çantanın içinde insan hiçbirşeyini kaybetmez. Düzeni seven benim gibi titiz başak burcu kadınlarına göre.
Valentino'nun rengini , Philip Lim'in baskı desenini , Versace'nin Stilini ve Diorun yaratıcılığını sevdim.
Aslında bunları sadece evrak çantası olarak kullanmak şart değil ki. Keşke biri benim olsaydı.

Evrak çantası olmazsa bende kendime bir tane weekender alırım. Hem bana daha uygun hemde onlardan hiç bir eksiği yok.

Hiç yorum yok:

BAKMAZSAM OLMAZ

Blog Arşivi

sayaç